Τρόποι αποστολής

Οι παραδόσεις εκτελούνται με ΕΛΤΑ Courier κατά επιλογή του ehappymarket.gr .Εφόσον έχετε κάνει παραγγελία με εγγραφή, θα λάβετε ενημέρωση στο mail σας, την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας σας με όλα τα στοιχεία αποστολής .Παραδόσεις πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από τις 09:00 έως τις 18:00.Όταν πρόκειται για ογκώδη προϊόντα όπως καρότσια, ποδήλατα, μηχανοκίνητα, κούνιες, σπιτάκια κ.α. τότε η αποστολή γίνετε μέσω μεταφορικής εταιρίας. Όσον αφορά ογκώδη-υπερμεγέθη προϊόντα (π.χ. Σπιτάκια Κήπου) ενδέχεται να μην είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, σε ορισμένα σημεία της Ελλάδος.
  • Παραλαβή από το κατάστημα
Σε όλα μας τα προϊόντα υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα δωρεάν.
Σημείωση: Παρακαλούμε μην προσέλθετε στο κατάστημα αν πρώτα δεν σας ενημερώσουμε πως είναι έτοιμη η παραγγελία σας.
  • Αποστολή σε όλη την Ελλάδα εκτός νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές.

Κόστος Μεταφορικών:

Το κόστος μεταφορικών εξαρτάται με την περιοχή και το βάρος/όγκο των παραγγελιών.
Το κόστος μεταφορικών έως 3 κιλών είναι 4,50€ συν επιπλέον 1,00€/κιλό έως 6 κιλά – ογκομετρικά κιλά -.
Το κόστος μεταφορικών από 6 έως 10 κιλά – ογκομετρικά κιλά – είναι 12€ .
Για παραγγελίες από 10 κιλά – ογκομετρικά κιλά – και άνω θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας ενημερώσουμε το κόστος μεταφορικών (μεταφορική εταιρία).
Για παραγγελίες άνω των 59€ (ευρώ) και από  8 κιλά έως 12 κιλά – ογκομετρικά κιλά – τότε υπάρχει χρέωση μεταφορικών 12€ .
Για παραγγελίες στην πόλη της Κοζάνης τα μεταφορικά έως 20€ είναι 2€ και από 20€ και άνω Δωρεάν (εξαιρούνται τα βαριά και ογκώδη αντικείμενα)
Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Χρόνος παράδοσης
Για τις Courier οι χρόνοι παράδοσης είναι- παράδοση σε 1-2 εργάσιμες στην Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής
– παράδοση σε 2-4 εργάσιμες στη Νησιωτική Ελλάδα ή σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής. Για τις μεταφορικές εταιρίες οι χρόνοι παράδοσης είναι- παράδοση σε 2-5 εργάσιμες στην Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής
– παράδοση σε 5-10 εργάσιμες στη Νησιωτική Ελλάδα ή σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:- Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν. Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει , όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.- Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.- Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.- Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).- Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται.
Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Back to Top